Tilaus- ja toimitusehdot

1. New Nordic

a) “New Nordic” on New Nordic Oy:n tavaramerkki/rekisteröity tavaramerkki

b) Kotisivun materiaalien tekijänoikeudet ovat New Nordicin tai palveluidentarjoajien omistamia. Voit hyvin katsoa, tulostaa ja ladata sisältöä omaan käyttöösi, ei kuitenkaan kaupalliseen tarkoitukseen. Ole meihin yhteydessä mikäli haluat käyttää materiaaliamme julkaisuihin tai kaupalliseen tarkoitukseen.

2. Yhteystiedot

a) Postiosoitteemme on: New Nordic Oy, Lars Sonckin kaari 16, 02600 Espoo. Asiakaspalvelumme puhelinnumero on 09-8540742 (avoinna arkisin klo 10–16). Meille voi myös lähettää sähköpostia: info@newnordic.fi

3. Kotisivut

a) Pidätämme oikeuden muutoksiin kotisivuillamme.

b) Olemme pyrkineet varmistamaan tietojen oikeellisuuden sivustolla. Emme kuitenkaan anna minkäänlaista takuuta tietojen oikeellisuudesta. Mikäli sinulla on kysymyksiä tuotteistamme tai tuotteiden tiedoista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

c) Emme vastaa vahingosta (suorasta, epäsuorasta tai välillisestä) jotka voivat syntyä kotisivuillamme olleiden tietojen virheellisyydestä, paitsi kuolemantapauksista tai henkilövahingoista, jotka johtuvat meidän laiminlyönnistämme.

4. Tuotetiedot

a) Tuotteidemme tiedot kotisivuillamme ovat suuntaa-antavia ja varaamme oikeuden muutoksiin, jotka eivät vaikuta tuotteidemme laatuun tai toimivuuteen. Mikäli käytät jotain lääkärin määräämää lääkitystä, varmistathan lääkäriltäsi ettei ole esteitä ravintolisiemme käyttöön.

b) Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia tai poistaa tuotteita myynnistä ilman seuraamuksia. Tuotteiden hinnat ja saatavuus voivat vaihdella ilman eri ilmoitusta.

5. Tuotteiden tilaaminen

a) Tuotteitamme voi tilata verkkokaupastamme lisäämällä ne ostoskoriin, menemällä kassalle ja vahvistamalla ostoksesi.

b) Vahvistamme tilauksen vastaanotetuksi annettuun sähköpostiin. Tämän vahvistuksen lähettäminen (myös siinä tapauksessa että sähköpostiosoite on ollut virheellinen) luo ostosopimuksen välillemme.

c) Käyttäjän oikeutta tehdä muutoksia tilauksen sisältöön tai peruuttaa tilaus kokonaisuudessaan noudatetaan Suomen kuluttajasuojalainsäädännön asetuksia.

d) New Nordic pidättää oikeuden tilauksen peruuttamiseen osittain tai kokonaan mikäli tilattu tuote on loppuunmyyty tai sen saatavuudessa on muita ylitsepääsemättömiä vaikeuksia.

6. Hinnat ja maksaminen

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio
740100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

a) Tuotteiden hinta määrittyy sen mukaan mikä tuotteen hinta on ollut kun vastaanotamme tilauksenne. Postituskulut ovat 0€ kaikilla tilauksilla. Tilauksen loppusumma sisältää arvonlisäveron.

b) Maksu tapahtuu verkkokaupassa kun hyväksyt tilauksen.

c) Siinä tapauksessa että perut tilauksesi 14 päivän sisällä tilauksesta/tilauksen toimituksesta, palautamme tuotteen hinnan samalle maksuvälineelle kuin millä tilaus oli maksettu. Mikäli perut tilauksen vastaanotettuasi tuotteen, palautamme rahat vastaanotettuamme palautuksesi.

d) Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin ja virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen. Voimassaoleva hinta on palvelussa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Mikäli epäilet että tuotteen hinnoittelussa on tapahtunut virhe, ota meihin yhteyttä varmistaaksesi tuotteen hinnan. Voit myös perua tilauksesi hintavirheen takia. Pidätämme oikeuden olla toimittamatta tuotteita, jotka ovat hinnoiteltu väärin ja palautamme maksamasi tuotteen hinnan.

7. Tuotteiden toimitus

a) New Nordic toimittaa tilauksesi postitse osoitteeseen jonka olet tilatessa ilmoittanut.

b) Toimitamme tilauksia vain suomen sisällä postitse 2. luokassa. Pyrimme lähettämään tilauksesi 2-3 työpäivän sisällä. Viikonloppuna tehdyt tilaukset pyritään lähettämään viimeistään keskiviikkona. Pakkaamme tuotteet tavalla jolla ne saapuvat sinulle vahingoittumattomina.

c) Mikäli et ole jättänyt täydellisiä yhteystietoja, pidätämme oikeuden perua tilauksesi ja palauttaa maksamasi hinnan.

d) Mikäli tuotteiden toimituksessa on tapahtunut virhe, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme kirjallisesti 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta. Emme vastaa menetyksestä tai vahingosta jos et ole ottanut meihin yhteyttä tämän ajan sisällä.

e) Tuotteiden laatu: Olemme ylpeitä tuotteistamme. Mikäli sinulla on mitään huomautettavaa ostamistasi tuotteista, palauta tuotteet alla olevaan osoitteeseen:

New Nordic Oy
Lars Sonckin kaari 16
02600 Espoo

Mikäli haluat jostain syystä palauttaa meiltä ostamasi tuotteen, pyydämme että käytätte postin asiakaspalautus palvelua, New Nordic maksaa asiakaspalautuksen postimaksun.

8. Tuotteen palauttaminen tai vaihtaminen

a) Tilaamillasi tuotteilla on 14 vuorokauden kuluttajasuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus avaamattomille, käyttämättömille ja myyntikelpoisille tuotteille. New Nordic maksaa asiakaspalautuksen postimaksun.

b) Mikäli olet vastaanottanut virheellisen tai vahingoittuneen tuotteen tai tilauksesi on kadonnut, ota meihin yhteyttä 14 päivän sisällä tilauksesta/tilauksen toimituksesta. Korvaamme virheellisen tai vahingoittuneen tuotteen palautusta vastaan.

New Nordicin asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 10–16 puhelinnumerossa 09-8540742. Voit myös lähettää meille sähköpostia: info@newnordic.fi.

Asiakaspalautus
New Nordic Oy
Lars Sonckin kaari 16
02600 Espoo

c) Ilmoitamme sinulle vastaanottamastamme asiakaspalautuksesta sähköpostitse. Mikäli et ole saanut kuittausta meiltä 7 työpäivän sisällä palautuksesta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

9. Tilauksen peruuttaminen

a) Jos haluat perua tilauksesi, voit tehdä sen kirjallisesti aina 14 päivään asti tilauksesi toimituksesta joko kirjeitse tai sähköpostitse. Peruutusilmoitus tulisi sisältää tilausnumeron ja halutessasi syyn tilauksen peruuttamiseen.

b) Jos perut tilauksen toimituksen jälkeen, sinun täytyy palauttaa tuotteet yllä olevaan osoitteeseen (kohta 8). Perutun tilauksen tuotteet tulisi palauttaa mahdollisimman hyvässä kunnossa omakustanteisesti. Suosittelemme kirjattua lähetystä.

c) Tilausta ei voi perua mikäli olet käyttänyt tuotetta. Mikäli tuote on vahingoittunut tai siinä on muuta huomautettavaa, toimi kohdassa 8 olevan ”Tuotteen palauttaminen tai vaihtaminen” mukaan.
d) Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

10. Palvelun tuottajan velvollisuudet ja niiden rajoitukset sekä muut ehdot ja vastuut

a) Verkkokauppamme tuotteet on tarkoitettu kuluttajille, ei jälleenmyyjille.

b) New Nordic rajaa tällä sopimuksella vastuunsa ulkopuolelle vahingot, joita ei sopimusta tehdessä ole kohtuudella voitu ottaa huomioon.

c) New Nordic pidättää itsellään oikeuden muuttaa verkkokaupan tilaus- ja toimitusehtoja esimerkiksi lakimuutosten vuoksi. Muutoksista ei viestitetä erikseen asiakkaille. Ajantasaiset tilaus- ja toimitusehdot löytyvät verkkokaupan sivuilta.

d) New Nordic vastaa verkkokaupassa olevasta sisällöstä ja siitä, että verkkokaupan toiminta on Suomen lakien mukaista.

11. Ehtojen hyväksymien

Hyväksymällä New Nordicin verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot hyväksyt samalla ehtoihin kirjatut vastuut.

New Nordic 04.04.2017

Voit lukea eväste- ja tietosuoja selosteen täältä.