Elinvoiman polulla

Anna New Nordicin näyttää tietä

Terveys ja kauneus ovat tärkeitä asioita. Terveys- ja kauneustuotteidemme tehokkuus on meille kaiken lähtökohta. Olemme pohjoismainen yritys, joka on erikoistunut kasviuutteisiin ja lääkekasveihin. New Nordicin perusti vuonna 1990 Karl Kristian Bergman Jensen, jonka unelmana oli perustaa kasviuutepohjaisia tuotteita kehittävä yritys, jonka tuotteet lisäisivät elinvoimaa ja antaisivat ihmisille pidemmän ja aktiivisemman elämän. Vuonna 1992 Marinus Blåbjerg liittyi yritykseen tasavertaisena omistajana. Siitä alkoi Karl Kristianin ja Marinusin elinikäinen ystävyys ja liikekumppanuus. Intohimomme on kehittää innovatiivisia, tehokkaita ravintolisiä ja kosmetiikkaa, jotta voimme auttaa ihmisiä kautta maailman elämään terveellisemmin sekä lisätä heidän hyvinvointiaan ja elinvoimaansa. Tuotteemme ovat voittaneet useita palkintoja ja saaneet tunnustusta alan kansainvälisiltä järjestöiltä. Viime vuosina New Nordicista on tullut kansainvälisesti nopeasti kasvavan ”Beauty from Within” -kategorian johtava toimija.

tilabout_1122png

Maailmalla leviävä idea

Kasvikunnalla on kyky parantaa, lisätä elinvoimaa sekä edistää terveyttä ja kauneutta. Me kaikki haluamme voida hyvin ja näyttää nuorekkailta. New Nordicin ainutlaatuinen tapa käyttää kasveja auttaa ihmisiä pysymään elinvoimaisina ja kauniina myös ikääntyessä. Tämä ajatus sai alkunsa Pohjoismaissa, mutta on nyt levinnyt maailmalle. Ihmiset kaikkialla Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa ovat kiinnostuneita uudesta pohjoismaisesta elinvoimaisuuden polusta ja haluavat kokea sen. Yhä useampi haluaa käyttää samoja New Nordicin ravintolisiä ja kosmetiikkatuotteita kuin ihmiset Tanskassa, Norjassa ja Ruotsissa. Nykyään New Nordicin tuotteita myydään päivittäin yli 50 000 apteekissa sekä kauneus- ja terveyskaupassa yli 40 Kiinasta Yhdysvaltoihin. Tarjotaksemme kuluttajille ja jälleenmyyjille laadukasta myynti- ja jälkimarkkinointitukea New Nordic on avannut yli 20 tytäryhtiötä eri maissa, ja lisää on suunnitteilla. New Nordicista on tullut tunnettu ja arvostettu kuluttajabrändi. Erottuva pakkausmuotoilumme ja hopeapuulogomme ovat selkeästi tunnistettavissa kaikissa tuotteissamme.

3333

Vuosikymmenten intohimo

New Nordicin tuotteet edustavat tinkimätöntä laatua pelloilta ja metsistä aina kaupan hyllyille asti. Vuonna 2004 François Gérard liittyi New Nordiciin vahvistaakseen entisestään tutkimusta ja tuotekehitystä. François on meille todellinen aarre. Hänellä on laaja lääkeyrttien tuntemus, ja hän on terveellisten elintapojen perikuva. François ja Karl Kristian matkustavat säännöllisesti ympäri maailmaa tutkiakseen uusia kasveja ja löytääkseen uusia tapoja hyödyntää jo käytössä olevia kasviuutteita. 'From Seed to Heart' -ohjelmamme puitteissa valvomme jokaista vaihetta viljelystä aina valmiin tuotteen toimittamiseen apteekkeihin sekä kauneus- ja terveyskauppoihin. Teemme yhteistyötä vain luotettavien viljelijöiden ja kasviuutteiden valmistajien kanssa, joiden kanssa olemme rakentaneet keskinäiseen luottamukseen perustuvan suhteen. Analysoimme kaikki käyttämämme ainesosat valvotuissa laboratorio-olosuhteissa. Perusteelliset tuotetutkimukset ja todistettuihin tieteellisiin tuloksiin perustuva tuotekehitys varmistavat tuotteidemme turvallisuuden ja tehon. Pysyäksemme aina ajankohtaisen tutkimuksen kärjessä pidämme tiiviisti yhteyttä kasvitieteen, ravitsemustieteen ja lääketieteen asiantuntijoihin kautta maailman. Kun tuotekoostumuksemme ovat saaneet hyväksynnän, valmistamme ja pakkaamme tuotteet tarkasti valvotuissa olosuhteissa erittäin tiukkojen laatuvaatimusten mukaan. Tämän prosessin lopputuloksena meillä on kasvava valikoima ravintolisiä ja viime aikoina myös kosmetiikkaa, jotka tutkitusti edistävät elinvoimaa ja hidastavat ikääntymiseen liittyvää rappeutumista.

New Nordic – nimi, jolla on merkitystä

New Nordic nimenä heijastaa dynaamista ja innovatiivista liiketoimintaa, joka perustuu ikiaikaiseen pohjoismaiseen perinteeseen elää lähellä luontoa. New Nordicin tunnusomainen puulogo sai uuden muodon, kun vuonna 1997 otimme käyttöön Göran Rosslingin suunnitteleman hopeapuun. Puu symboloi Yggdrasilia, Pohjoismaisen mytologian elämänpuuta. Hopea on värinä kiiltävä, moderni ja huipputekninen, mutta siinä on myös feminiinistä energiaa - se on virtaava, emotionaalinen ja salaperäinen. Se rauhoittaa, tyynnyttää ja puhdistaa. New Nordicin tuotteet tulevat erilaisissa pakkauksissa, mutta kaikissa niissä on tunnusomainen hopeapuulogomme.

Itsenäinen ja avoin yritys

New Nordic on moderni yritys, jossa on perhettä muistuttava työympäristö, joka kannustaa luovuuteen ja huippuosaamiseen. Yrityksenä arvostamme suuresti asiantuntemustamme ja perintöämme. New Nordic on itsenäinen yritys ja haluaa pysyä sellaisena. Siksi omistajat listasivat sen tammikuussa 2007 Tukholman Nasdaq First North Exchange -pörssiin. Tämä tarjoaa meille tarvittavat taloudelliset resurssit maailmanlaajuiseen kasvuun ilman, että yrityksen henki katoaa. Pörssiin listautuminen tarkoittaa myös sitä, että New Nordicin täytyy raportoida julkisesti kaikki, mitä yrityksessä tapahtuu. Sen vuoksi New Nordic on avoin ja nykyaikainen yritys, jonka toimintaa voidaan seurata ja josta jokainen voi halutessaan ostaa osakkeita ja tulla osaomistajaksi Marinusin ja Karl Kristianin rinnalle.

Pohjoismaiset arvomme ovat juurtuneet syvälle

New Nordic edustaa Pohjoismaita ja niiden perinteikästä korkean laadun arvostusta sekä pitkäikäisyyttä, eettistä liiketoimintaa ja puhdasta, selkeää ja modernia muotoilua. Päämajamme sijaitsee Ruotsissa. Vahva markkina-asemamme Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa tukee Pohjoismaista identiteettiämme. Pohjolassa elämme lähellä luontoa ja pidämme siitä huolta. Vaalimme puhtautta ja tuotteidemme korkeaa laatua. Ihmisinä arvostamme tasa-arvoa, vapautta ja rehellisyyttä. New Nordic edustaa myös pitkäaikaista sitoutumista niin asiakkaisiimme ja jälleenmyyjiimme kuin tuotteidemme laatuun ja tutkimukseen. Nämä asiat ohjaavat tuotekehitystämme, jonka ansiosta pystymme tarjoamaan kiinnostavia tuotteita pitkälle tulevaisuuteen.

tilabout_1
tilabout_2
hvproductpage_apples5
tilabout_skovfingre1
tilabout_2231
tilabout_skovfingre
tilabout_223

Miten me sen teemme?

New Nordic pyrkii valjastamaan kasvien elinvoimaa lisäävät ominaisuudet kaikkien käytettäviksi. Mutta entä New Nordic itse? Yrityksen menestys rakentuu vakaasti halulle parantaa maailmaa lisäämällä ihmisten elinvoimaa ja pidentämällä heidän aktiivista elämäänsä. New Nordicin arvot näkyvät siinä, miten työtä tehdään ja millaiset tavoitteet sille asetetaan.

Pitkäjänteisyys

New Nordic on omistautunut asiakkailleen, tuotteilleen ja niiden edustamalle laadulle sekä jatkuvalle tutkimustyölle, joka ohjaa tuotteidemme kehitystä. Pitkän tähtäimen ajattelutapa näkyy yhtä lailla tuotefokuksessamme, sillä tuotteemme keskittyvät ylläpitämään elinvoimaa, kauneutta sekä pitkää ja aktiivista elämää.

Tuotekehitys

François Gérard on monien New Nordicin merkittävien terveys- ja kauneustuotteiden luoja. Yli 30 vuoden kansainvälisellä kasvi- ja kauneusalan kokemuksellaan hän on meille todellinen voimavara. François viettää yhtä paljon aikaa matkustellen kaukaisiin paikkoihin tutkimaan harvinaisia kasveja niiden koskemattomassa luonnollisessa ympäristössä kuin laboratoriossa. Hän on ainutlaatuinen henkilö, joka edustaa luonnon taikaa jokaisella solullaan.

Asiantuntemusta ja intohimoa

New Nordicin tiimi koostuu korkeasti koulutetuista ja kokeneista henkilöistä, pragmaattisista persoonista, joilla on luovia kykyjä, yrittäjähenkeä, kansainvälistä suuntautumista ja aitoa arvostusta terveellisiä elintapoja kohtaan. Johtomme painottaa tuloskeskeisyyttä, johtajuutta, innovointia ja taitojen kehittämistä. Filosofiamme mukaan tiimimme jäsenille tulee tarjota mahdollisuus kehittää nopeasti osaamistaan ja uraansa. Henkilökuntamme, markkinamme ja myyntimme kasvavat samaa tahtia työtarmomme kanssa.

Kaikki tämä tekee New Nordicista upean työpaikan. Siksi pystymme rekrytoimaan parhaat tekijät monipuolisiin tehtäviin, jotka ovat hyvin operatiivisia sekä selkeitä vastuiltaan ja tavoitteiltaan. Se vie yritystämme jatkuvasti eteenpäin.

Pohjoismainen tuotanto

Varmistaaksemme tuotteidemme jatkuvan ja tasaisen laadun hankimme kaikki raaka-aineemme parhailta tuottajilta eri puolilta maailmaa ja testaamme ne tarkasti. Tällä hetkellä lähes koko tuotantomme tapahtuu Pohjoismaissa. Tähän on tulossa jonkin verran muutoksia, sillä etsimme jatkuvasti uusia teknologioita ja tuotantomahdollisuuksia eri puolilta maailmaa.

New Nordic Herbal School

Toimimme paikallistasolla yhteistyössä hyvinvoinnin ammattilaisten ja jälleenmyyjiemme kanssa, sillä heidän tukensa nostaa markkinaosuuttamme ja lisää asiakkaiden brändiuskollisuutta. Autamme jälleenmyyjiämme tarjoamaan kuluttaja-asiakkaille parasta mahdollista asiantuntemusta sekä tietoa tuotteistamme. Meillä on myös omat paikalliset asiakaspalvelunumerot ja chatti, jotka tarjoavat asiakkaillemme tukea sekä ostotapahtuman aikana että sen jälkeen. Mainoksissamme kehotamme asiakkaita ottamaan meihin yhteyttä aina, kun he tarvitsevat neuvoja tuotteidemme käyttöön.

urteskole_2019_10
urteskole_2019_9
urteskole_2019_5
urteskole_2019_2
tilabout_11png

Työntekijät osana brändiä

Brändimme näkyy maailmalla pääosin jokaisen New Nordicin työntekijän käytöksessä ja kommunikaatiossa. Johtomme päätökset tulevat vasta sen jälkeen. Toisin sanoen teot puhuvat enemmän kuin sanat. Pyrimme siihen, että asiakkaidemme kohtaaman New Nordicin työntekijän persoonallisuus vastaa ja kuvastaa ydinarvojamme. Kasvatamme New Nordicin brändiä tarjoamalla kuluttajille aitoa lisäarvoa, ei vain mainoslauseita. Jatkuva innovaatiomme pitää brändimme otsikoissa, ja tehokkuuteen keskittyminen rakentaa luottamusta brändiimme pitkällä tähtäimellä. Näin yrityskuvamme vahvistuu päivä päivältä.

tilabout_resaerch

Tutkimus ja tietotaito

New Nordicin liiketoiminta ja strategia perustuvat ainutlaatuiseen kykyymme kehittää omat innovatiiviset tuotteemme ja tarjota asiakkaillemme uusia, tehokkaita ja helppokäyttöisiä tuotteita ja ratkaisuja yrityskuvamme mukaisissa pakkauksissa. Panostamme jatkuvaan tutkimukseen ja tuotekehitykseen, ja markkinointi ja mainonta ovat oleellinen osa tuotteidemme myyntiä. Uskomme myös läheisiin, pitkäaikaisiin suhteisiin tuottajiemme kanssa ja haluamme heidän olevan mahdollisimman lähellä alkutuotantoa, jotta voimme valvoa tuotteidemme laatua askel askeleelta pelloilta ja metsistä kauppojen hyllyille asti.